De Rooij-Snoeren-Combinatie B.V.

Over De Rooij-Snoeren-Combinatie

Het begin

Toen hij eind jaren tachtig voor zichzelf begon, had Jos Snoeren al ruim tien jaar ervaring in de beplatings-branche. In de eerste instantie werkte hij samen met het montagebedrijf van Henk de Rooij. Op 13 juli 1989 werd het montagebedrijf geïntegreerd en ontstond De Rooij-Snoeren-Combinatie (RSC). De onderneming in Raamsdonk had op dat moment zo'n tien medewerkers.

Professionalisering

Het bedrijf werd verder geprofessionaliseerd toen er in 1992 een eigen tekenkamer bij kwam. Om de nieuwe kantoormedewerkers te kunnen herbergen, verhuisde RSC naar een groter pand aan de Forellenweg in Raamsdonksveer. RSC is daar nog steeds gevestigd. De toepassingsmogelijkheden zijn enorm toegenomen, waardoor ook de markt is veranderd.

Vele voordelen

Steeds meer mensen ontdekken de grote voordelen van metaal. Het is aanzienlijk lichter dan traditionele materialen, waardoor er wordt bespaard op de fundering. Daarnaast is het erg stevig, snel en flexibel te monteren, relatief goedkoop en is een goede isolatie mogelijk. Bovendien doet metalen dak- en gevelbeplating ook qua uiterlijk bepaald niet onder voor de traditionele materialen.

Nieuwe toepassingen

De grote voordelen van metaal leiden ertoe dat RSC steeds meer wordt gevraagd voor woningbouw en kantoorpanden. Werd het materiaal voorheen uitsluitend gebruikt voor eenvoudige gebouwen als loodsen en schuren, tegenwoordig wordt het veelvuldig toegepast in woningen, scholen, kantoren, sporthallen en representatieve gebouwen.

Op hoog niveau

RSC is pas tevreden als u het bent. De onderneming doet er alles aan om aan uw wensen te voldoen. Ook als dat extra speurwerk en moeite betekent.

Extra service

Uw dak of gevel is gemonteerd en uw gebouw is helemaal af. Voor RSC houdt het hiermee niet op. Aftersales is erg belangrijk voor de organisatie. Voor aanpassingen, uitbreiding, (kleine) reparaties of renovaties kunnen klanten altijd bij RSC terecht.

Flexibel

Ook met ingewikkelde vragen kunt u bij RSC terecht. De medewerkers van het bedrijfsbureau en de tekenkamer gaan graag de uitdaging aan om voor een schijnbaar onoplosbaar probleem toch met een oplossing te komen. Ook als u bijzondere wensen heeft, gaat RSC daarin mee. Al betekent dat soms extra speurwerk en moeite voor de onderneming om aan het juiste materiaal te komen.

Kwaliteit

Uiteraard hebben alle werknemers van RSC een degelijke scholing. RSC werkt volgens de kwaliteitsrichtlijnen van Dumebo DWS. Indien gewenst, kan een garantie worden opgenomen in het contract. Ook is er de mogelijkheid tot het afsluiten van een onderhoudscontract. Op van tevoren vastgestelde tijdstippen worden controles uitgevoerd en wanneer het nodig is, worden er reparatie- of onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd.

Veilig

Omdat er meestal op grote hoogte wordt gewerkt, wordt extra aandacht besteed aan veiligheidsmaatregelen. RSC heeft een VCA*-certificaat en voldoet ruim aan alle gestelde veiligheidseisen.

Hoge verwachtingen

Door de recente marktontwikkelingen heeft RSC hoge verwachtingen voor de toe-komst. Maar klanten mogen ook veel verwachten ...

RSC ziet de toekomst met het grootste vertrouwen tegemoet. Er zal steeds meer mogelijk zijn op het gebied van metalen dak- en gevelbeplating. Hierdoor nemen de toepassingsmogelijkheden en daarmee de vraag verder toe. Het ziet ernaar uit dat deze techniek de traditionele materialen steeds meer zal vervangen.

Werkverlichting

Er worden steeds vaker grotere panelen besteld. Een consequentie hiervan is dat het werk zwaarder wordt voor de monteurs. Om hen te ontlasten, zal er meer gebruik worden gemaakt van kranen en hoogwerkers.

Werkvoorbereiding

Een andere trend die RSC voorziet, is dat de werkvoorbereiding steeds belangrijker zal worden. Aannemers hebben niet alle kennis over de mogelijkheden van metalen dak- en gevelbeplating. Zij zullen dan ook de vragen steeds meer bij het bedrijfsbureau en de tekenkamer van RSC neerleggen. RSC heeft hiervoor de expertise in huis en is op deze taak voorbereid.

Tevreden

De geleverde kwaliteit zal continu verder worden verbeterd, door steeds gebruik te maken van de nieuwste technieken. Aftersales zal nog meer aandacht krijgen, onder andere in de vorm van onderhoudscontracten. Uiteraard wil RSC in de toekomst haar klanten minstens nèt zo tevreden houden als ze nu zijn!